Forum
SvaraFamiljeträning? |
---|
Hej, Jag, min fru och dotter (8år) skulle gärna vilja börja träna boxning tillsammans i vår. "Allmänträning" verkar vara öppet för alla, men jag ser inte det passet i schemat. För övrigt så studsade mitt mejl på båda adresserna angivna under "Kontakt". Hälsningar, Carl Carl 14 nov 2019 |
Svar (3 st) |
---|
Jag skulle rekommendera Fredagar kl 18:00 (fys) som allmänträning! |
Hej Carl! Vi har inte spikat vilka pass vi kommer att ha på vårterminen. Info om det borde komma ut strax innan jullovet. Med vänlig hälsning, Anna J |
Hej Carl, Vi har tidigare haft allmänpass med blandade åldrar. På grund av överfulla pass så har vi varit tvungna att dela på vissa av grupperna (tex Boxercisen som vi hade tidigare på måndagar). Allmänpassen som vi hade tidigare på lördagar är nedlagda på grund av brist på ledare. För närvarande är passen på måndagar för nybörjare (kl 18:00 för barn upp till 13 år, samt 19:15 från 14 år). Fyspasset på fredagar är för alla som klarar av att fokusera på hård träning i en timme. Detta brukar funka bra för barn i vuxens sällskap, så det kan jag varmt rekommendera som familjeträning (det är dock inte boxning utan kondition och styrka). Övriga boxpass är blandade åldrar, men det krävs att man gått boxning minst någon termin och lärt sig grunderna. Hälsningar Kalle Tränare |