Forum
SvaraBarnträning |
---|
Hej Vi har en 9 åring i familjen som är sugen på att komma ned och testa på lite boxning. Är det ok att komma och prova på, på torsdag d. 9/11? Med vänlig hälsning Lise och Love Lise Pedersen 27 okt 2017 |
Svar (8 st) |
---|
Hej! Det går alldeles utmärkt att komma ner och provträna. Ni är välkomna. Mvh. Petr |
Hej! Det går alldeles utmärkt att komma ner och provträna. Ni är välkomna. Mvh. Petr |
Hej igen Nu har vi varit och provat på torsdag och lördag, och Love vill super gärna börja på boxning hos Er, men jag hittar inte vart jag skal maila till för att få till ett medlemsskap. Mvh Lise |
Hej! Det är en flik på hemsidan ”svenska lag” det är där man kan ordna medlemskapsinskrivning. Men om du inte får det att fungera. Kolla med oss ledare när du är på träningen. Då visar vi på våran dator hur man går till väga. Mvh. Petr |
Hej, Vår son Oskar, 11 år, skulle gärna vilja provträna. Kan han komma och testa, ex idag torsdag 22/3? Börjar ni 17:30? mvh Kirsi |
Hallå, KUL! Jag är lite osäker på om ni var på träningen igår - det var några nya där och jag kommer inte riktigt ihåg namnen. :) Ni är varmt välkomna att komma ner och prova! Nästa träning är torsdag 6/4 (skärtorsdagen har vi stängt). 17:30 -18.20 är tiden. |
Hej! Finns det plats kvar på barnboxningen?har en dotter 8år som vill börja |
Ja, det är bara att komma. Vi är MÅNGA för tillfället, men det ska funka. :) /Kalle |